A weboldalon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk számodra. Arról, hogy pontosan mire, és milyen típusú cookie-kat használunk, a megújított adatkezelési nyilatkozatunkban tudsz olvasni »
Miért pont mi?
Mikor érkezik meg a csomagom? Ez az a kérdés, ami mindenkit a leginkább foglalkoztat mikor online rendel. Erre szeretnénk választ adni az oldunkba épített csomag nyomonkövetés funkcióval. Használata rendkívül egyszerű: rendelés leadása esetén rendszerünk generál egy egyedi azonosító linket ami a rendelést visszaigazoló e-mailben kerül kiküldésre. Erre kattintva (vagy pedig a kódot a nyomonkövetési mezőbe beírva) azonnal láthatod rendelésed aktuális státuszát, melyek az alábbiak lehetnek:
A webáruházunkban leadott megrendelés rendszerünkben tárolásra került, és az erről szóló visszaigazoló levelet elküldjük a rendeléskor megadott e-mail címre. Ezzel a levéllel semmi teendőd nincs, ez neked egy visszaigazolás, hogy a rendelésed biztosan beérkezett hozzánk.
A biztonság kedvéért személyesen is ellenőrizzük a rendelés helyességét. Ha részünkről bármiféle kérdés vagy esetleges probléma merülne fel, akkor arról külön tájékoztatást küldünk.
A rendelt termékeket még egyszer átnézzük és teszteljük. Eztuán a csomagodat összeállítjuk, a számlát és garancia levelet mellékeljük hozzá. Ebben a lépésben a várható feladási dátumot is közöljük.
Az MPL futárszolgálatnak a csomagot átadtuk. Erről e-mail értesítést is fogsz kapni a Magyar Postától!
A feladási dátum alapján, rendelésednek meg kellett érkeznie hozzád. Ha ez mégsem történt volna meg, vagy bármi más jellegű probléma lépett volna fel, kérlek haladéktalanul jelezd felénk!
« vissza az előző oldalra | Kérdéseiddel keresd bátran ügyfélszolgálatunkat! |