A weboldalon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk számodra. Arról, hogy pontosan mire, és milyen típusú cookie-kat használunk, a megújított adatkezelési nyilatkozatunkban tudsz olvasni »
Miért pont mi?
Miután feladtad a rendelésedet, rendszerünk menti azt és egy automatikus visszaigazoló e-mailt is küld számodra. A rendelésed részletei mellett ebben a levélben található egy egyedi nyomkövetési azonosító is, melynek segítségével láthatod rendelésed aktuális státuszát. A nyomonkövetés működéséről ide kattintva tudsz bővebben olvasni.
A rendelés beérkezéséről mi is kapunk értesítést, melyet manuálisan átnézünk, és ha szükséges akkor javítjuk az esetlegesen előforduló hibákat (például véletlen elgépelést). Ha ebben a lépésben bármi probléma merülne fel (pl. nem azonosítható cím) felkeresünk a rendeléskor megadott e-mail címen vagy telefonszámon. Ha olyan probléma lépne fel ami miatt a rendelés nem teljesíthető a megadott határidőn belül, akkor szintén a megadott elérhetőségeid valamelyikén haladéktalanul tájékoztatunk róla. Viszont arról nyugodt szívvel biztosíthatunk, hogy ez a legritkább esetben fordulhat csak elő, mivel a szállítási időt a rendszer intelligens módon, automatikusan számolja az aktuális raktárkészlet alapján. Ez a készlet folyamatosan naprakész, például egy rendelés leadása esetén a rendszer önműködő módon levonja a megrendelt tételeket a raktárkészletből. A kiszállítás várható ideje mindig feltüntetésre kerül a termék adatlapon, a kosárban és a visszaigazoló e-mailben is.
Az általad megrendelt terméket (termékeket) egyesével átvizsgáljuk és leteszteljük, hogy még véletlenül se küldjünk gyári hibás terméket számodra. Ráadásul termékeinkre kiterjesztett, dupla időtartamú garanciát vállalunk. Ezután jön a csomagolás, ami minden esetben teljesen új, gondosan leragasztott három rétegű kartondobozba történik. A teljes biztonság érdekében direkt erre a célra fejlesztett, térkitöltő habszivacssal is kibéleljük a dobozokat. Ezáltal tudjuk 100%-ig garantálni, hogy a termék szállítás közben ne sérülhessen meg. Ráadásul az általunk használt habszivacs természetes alapanyagokból készül, így teljesen környezetbarát. Ezen kívül a dobozba tesszük a használati útmutatót és a garancialevelet is.
A rendelésedet tartalmazó dobozt felcímkézzük, hogy még véletlenül se keveredjen össze más rendelésével. Büszkén jelenthetjük ki, hogy több mint 5 év alatt (és több ezer feladott csomag után) még egyetlen csomagot se kevertünk össze. Ezután történik a címirat kiállítása, ami alapján a futárszolgálat a szállítást végzi. Rendelésedről környezetbarát elektronikus számla kerül kiállításra.
A csomagot ezután átadjuk az Magyar Postai Logisztika (MPL) futárszolgálatnak. Az MPL a következő munkanapon már ki is kézbesíti a csomagot. A feladásról e-mail értesítést is kapsz, benne a postai nyomonkövetési kóddal, aminek a segítségével pontosan láthatod, hogy éppen merre jár a csomagod. Ha a megadott címnél történő kézbesítés valami okból meghiúsulna, akkor az MPL megpróbálja még egyszer a háznál való kézbesítést. Ha ekkor se jönne össze az átvétel, akkor sincs semmi gond, a címhez tartozó körzeti postán a küldemény 5 napig letétbe kerül, így bármikor át tudod venni személyesen.
Ha menet közben bármilyen jellegű probléma lépne fel, bármikor kereshetsz minket bizalommal, mi pedig azonnal orvosoljuk azt.
« vissza az előző oldalra | Kérdéseiddel keresd bátran ügyfélszolgálatunkat! |